مرکز نیکوکاری مسجد النبی (ص) - کرمان

ما همه روزی ازاینجا می‌رویم، کاش این پرواز را باور کنیم
مشخصات بلاگ
مرکز نیکوکاری مسجد النبی (ص) - کرمان

امام خامنه ای (مد ظله العالی) :
با جریان عظیم صدقات و انفاقات در اسلام، ضرورتها و خلاءها پر می شود و با صدقات و انفاق مشکل یک کاسب از کار افتاده، کارگری ناتوان، کشاورزی که دیگر قادر به کار کردن نیست و یک خانواده بی سرپرست و خانوادهای که نان آورشان به جبهه رفته است، حل خواهد شد.

آدرس مرکز 1 : کرمان - بلوار شهید مفتح - کوچه 17 - نبش غربی 3 - مرکز نیکوکاری مسجد النبی (ص)

آدرس مرکز 2: کرمان - بلوار شهید عباس پور - کوچه 35 - مرکز نیکوکاری مسجد النبی (ص)

شماره تماس : 32731404-034 - 32736411-034

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۱ ب.ظ

جملات ناب 2

ای دل، تو سزاوار کرامتی. نگاه های منتظر، به تو خیره مانده است. اینک در جشن نیکوکاری دل های خسته را در میهمانی خود پذیرا باش و بدان لبخند را بر لب های خشکیده بباران. فردا که بهار آید دستان خود را سبز خواهی دید.


امروز طراوت میهمان دل های ماست.امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند. امروز زمینیان آسمانی شده اند. امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد. امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. 


آرام و سبک بار پر می کشند. اوج می گیرند و آسمان را زیبایی می بخشند. پرندگان مهربانی را می گویم. چقدر هوا شرجی طراوت است. چقدر باغ دل ها شکوفاست که اینگونه عطر عشق در هوا پراکنده است. 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی